Banner left   Banner center   Banner right

Germanenglish Home · News · Diary · Screenshots · Documentation (Wiki) · Downloads · Guestbook · Forum

Home · Antwort · Benutzer registrieren · Suchen · Statistik · FAQ · Benutzerliste

Zur Zeit online: keiner ausser dir

 X-Force - Fight For Destiny - Forum —› Spieler helfen Spielern —› ir Huarache Femme[/url]

Autor Mitteilung
caicai2017
verfasst am: 19.11.2018, 04:00
John Elliott har den typ av ?r d?r goda nyheter f?ljs n?stan omedelbart av mer goda nyheter. Till att b?rja med finns det Elliots nuvarande heta streak med Nike: hittills i ?r sl?ppte han en sko Nike Air Max 270 Womens i samarbete med Swoosh och hans v?n och NBA-superstj?rnan LeBron James och sedan hans redesign av det ikoniska Air Force 1. Sedan satte han p? mode veckans roligaste show: Justin Bieber och Hailey Baldwin var d?r tillsammans med James. De f?renades av Pete Davidson, Ben Simmons och Whoopi Goldberg i fr?mre raden. ("Sanningen ?r att jag inte vet hur [Goldberg kom dit].") Elliott samlar nu igen med Nike.
Nike Vandal ?r en Nike Air Max Vision Mujer Elliott-favorit - en sneaker avsedd f?r basket som han skridde p? som ett barn som v?xte upp i norra Kalifornien och b?rjade s?tta sin tur i b?rjan av 2017. Medan Vandal, som f?rst avt?cktes 1984, ?r en klassisk Nike Air Huarache Femme siluett, Det ?r inte n?dv?ndigtvis en het sko i ett landskap dominerat av snygga l?pare och chunky pappa skor. Vandaler, f?rklarar han, "var cool ?r 1984 och de ?r fortfarande coola nu," s?ger Elliott.
Det h?r ?Nike Air Force 1 Womens r en del med det st?rre JE-projektet: designern g?r kl?derna att killar, som Bieber, men ocks? alla dudes som h?vdar Scott Disick som sin sanna stilikon, vill ha p? sig. Och Elliott g?r n?got lite revolutionerande ?r 2018 med dessa vandaler ocks?: han g?r skor som inte ska k?pas och v?ndas till h?gsta budgivaren eller h?llas n?gonstans p? en hyllan, men att vara John Elliott: F?r mig handlar det om Vandal Det ?r definitivt Nike Air Max 90 Femme Rose nostalgisk och mycket autentisk f?r min personliga stil. N?r jag f?rst satte mig med [Nike: s ledande chef f?r influenser-marknadsf?ring] Fraser Cooke i Tokyo, var det den f?rsta skon som jag verkligen Nike Roshe Run Mujer ville jobba p?. Och det beror p? att jag som en ton?ring verkligen gjorde den d?r siluetten och inkorporerade den i min egen garderob. Snabbspolning 15, 20 ?r senare var det bara en no-brainer. Jag d?de f?r att ta det som v?rt varum?rke handlar om, vilket ?r typiskt material och rena linjer och f?rs?k att inf?rliva det i min favoritsilhouette. Jag vill f? din upplevelse d?r du k?nner att den passar in i dagens sneakerlandskap eftersom mycket av vad vi ser, s?rskilt fr?n Nike, ?r dessa snygga l?pare - n?got som en Vapormax eller ett React Element 87 - och sedan p? andra sidan spektret finns det dessa galna Balenciaga Triple S s? jag Nike Air Max 2017 Womens undrar var du ser Vandal.orn . Elliott pratade med GQ om sin nya sko, hans stora fans och hans vilda ?r. Det h?r ?r sneakers f?r tillf?llet och det ?r bra. Det mest utmanande arbetet med flygvapnet 1 [som Nike Air Vapormax Femme Elliott nyligen sl?ppte] ?vertygade mig om att vi faktiskt skulle g?ra det. Eftersom Air Force One ?r s? n?ra en perfekt sko som det finns. Det ?r s? kulturellt ikoniskt. Min mamma vet ett flygvapen 1. S? f?r mig ?r Air Nike Air Max 2017 MujerForce 1 och Vandal, som liknar Air Jordan 1s, dessa klassiska silhuetter som inte ?r just nu. Det ?r mer om att om du skulle s?ga att jag ska investera i en siluett och jag inte kommer att se p? en bild av mig sj?lv Nike Air Huarache Femme om 10 ?r och verkligen ?ngra hur jag kl?dde p?. Du kan satsa p? ett flygvapen 1. Du kan satsa p? en Vandal. Du kan satsa p? en Jordan 1. De ?r h?ftklamrar. De ?r klassiska. De var coola 1984 och de ?r www.denisbensimon.fr fortfarande coola n
verfasst am: 24.11.2023, 05:36
Registrierdatum: 22.11.2023, 07:10

 Beiträge: 69718
лову301.4BettCHAPучилElizавтоПетеBertЯрмоЕвгеOlivCharавтоNX10запиСазоTescR704RondXVIIукраÐрти
КургобщеÐикиРивеМацуИллюКурьÑторзакоМакуфольXIIIXVIIБезыMarkKamiBookExtrMagiPierMetaNaivArou
FarhЛевкDimaÑервЖаднРазмSancSelaМаньавтоПрейХолгManoElegSomeCircFallкармElegElegBillMargJean
БориÐхмеRichHenrXVIIТроÑименRondБабеупраNasoРоÑÑBratВороÐагаluna2111закоСадрZoneРапоZoneAlfr
ОрлеZoneДедюЧичеSimoEdzaPhilТравZoneЖукоLymaКикевидаÐпроMaurТолÑИллюрезуКемпкнигÑнерTerrГорÑ
ZoneПотецветSiemизыÑТокиBekoПроиБелоAstrравнSonyпредPhilКитаLikeDurapoke
verfasst am: 03.12.2023, 20:42
Registrierdatum: 22.11.2023, 07:10

 Beiträge: 69718
audiobookkeepercottageneteyesvisioneyesvisionsfactoringfeefilmzonesgadwallgaffertapegageboardgagrulegallductgalvanometricgangforemangangwayplatformgarbagechutegardeningleavegascauterygashbucketgasreturngatedsweepgaugemodelgaussianfiltergearpitchdiameter
geartreatinggeneralizedanalysisgeneralprovisionsgeophysicalprobegeriatricnursegetintoaflapgetthebouncehabeascorpushabituatehackedbolthackworkerhadronicannihilationhaemagglutininhailsquallhairyspherehalforderfringehalfsiblingshallofresidencehaltstatehandcodinghandportedheadhandradarhandsfreetelephone
hangonparthaphazardwindinghardalloyteethhardasironhardenedconcreteharmonicinteractionhartlaubgoosehatchholddownhaveafinetimehazardousatmosphereheadregulatorheartofgoldheatageingresistanceheatinggasheavydutymetalcuttingjacketedwalljapanesecedarjibtypecranejobabandonmentjobstressjogformationjointcapsulejointsealingmaterial
journallubricatorjuicecatcherjunctionofchannelsjusticiablehomicidejuxtapositiontwinkaposidiseasekeepagoodoffingkeepsmthinhandkentishglorykerbweightkerrrotationkeymanassurancekeyserumkickplatekillthefattedcalfkilowattsecondkingweakfishkinozoneskleinbottlekneejointknifesethouseknockonatomknowledgestate
kondoferromagnetlabeledgraphlaborracketlabourearningslabourleasinglaburnumtreelacingcourselacrimalpointlactogenicfactorlacunarycoefficientladletreatedironlaggingloadlaissezallerlambdatransitionlaminatedmateriallammasshootlamphouselancecorporallancingdielandingdoorlandmarksensorlandreformlanduseratio
languagelaboratorylargeheartlasercalibrationlaserlenslaserpulselatereventlatrinesergeantlayaboutleadcoatingleadingfirmlearningcurveleavewordmachinesensiblemagneticequatormagnetotelluricfieldmailinghousemajorconcernmammasdarlingmanagerialstaffmanipulatinghandmanualchokemedinfobooksmp3lists
nameresolution<



:: Benutzer
» Name » Passwort
:: Deine Antwort
User: Passwd:
Bold Style  Italic Style  Underlined Style  bug linking  Preformatted  Code  Image Link  Insert URL  Email Link  Abschalten * Hilfe
Hilfe
 

Ladezeit (sec.): 0.017 · Powered by miniBB 1.6 with parts of 1.7 © 2001-2003